Veelgestelde vragen

Wijzigingen en annuleren

Ik wil mijn reisdata wijzigen. Kan dat?

Ja, u kunt uw reisdata wijzigen als uw aankomstdatum (nog) niet binnen 28 dagen vanaf vandaag valt. U kunt hiervoor contact met ons opnemen. Afhankelijk van uw nieuwe aankomst- of vertrekdatum blijft de huursom van de boeking gelijk of wordt hoger. Valt de gewijzigde boeking duurder uit, dan betaalt u het meerdere bedrag extra.

Ik wil mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dat?

Neem gerust contact met ons op. Voor annuleringen kunnen wij, afhankelijk van de aankomstdatum en het moment van reserveren kosten in rekening brengen. 

Zie hiervoor onze annuleringsvoorwaarden.

Hoeveel van mijn reissom krijg ik terug als ik nu annuleer?

Bekijk hier de annuleringsvoorwaarden.

Reserveren en betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betalingen kunnen veilig en gemakkelijk gedaan worden vanaf een direct bankrekening (SEPA), IDEAL of overboeking via ons IBAN rekeningnummer.

Kan ik uitstel van betaling krijgen?

In onze algemene voorwaarden kunt u zien welk betaaltermijn voor u van toepassing is. Wij maken hierop geen uitzonderingen. Geen betaling binnen het gestelde betaaltermijn betekent annulering van uw reservering.

Waarom raden jullie een annuleringsverzekering aan?

Er kan altijd iets gebeuren waardoor u vooraf uw verblijf/reservering moet annuleren. Vaak zijn het onvoorziene redenen met financiële gevolgen. Wij raden u aan zelf een doorlopende reisverzekering af te sluiten. Dat verzacht het besluit om uw verblijf bij ons te annuleren.

Aankomst, verblijf en vertrek

Hoe laat kan ik mijn vakantiewoning in?

Uw kunt uw vakantiewoning op de dag van aankomst om 16:00 gebruiken.

Hoe laat moet ik mijn vakantiewoning verlaten?

U kunt uw vakantiewoningen op de dag van vertrek tot 10.00 uur gebruiken. Wij vragen u om dan ook vriendelijk te vertrekken. De sleutel kan in de kluis worden opgeborgen.

Wat wordt er van mij verwacht voordat ik vertrek?

Op de vertrek dag vragen we u om de vakantiewoning bezemschoon achter te laten en de vaatwasser uit te ruimen. U zet het bedlinnen en badhanddoeken in de blauwe waszak in de gang en uw afval brengt u naar de afvalcontainers.

Overige

Kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?

Jazeker, u kunt zich hier aanmelden.

Kan ik jullie vinden op social media?

Wij zijn actief op verschillende social media kanalen, zoals:

Diensten

Kan ik extra bedlinnen, handdoeken en keukenpakketten bestellen?

Jazeker, neem hiervoor contact met ons op.

Kan ik bedlinnen bestellen voor het babybed?

Helaas is het bij ons niet mogelijk bedlinnen voor een babybed te bestellen. U dient zelf te zorgen voor bedlinnen.